DU ÄLSKAR MIG VISSTE

Jessica älskar o fråga mig om jag älskar henne och jag brukar säga att jag älskar henne 1000 kilo och då brykar hon säga att hon älskar mig 20 kilo och då säger jag att jag älskar henne 5000 kilo och så kan vi hålla på ett tag tills hon tröttnar.  Men hon brykar  komma efter ett tag igen o frågar om jag älskar henne och då börjar vi om igen. Härom dagen satt vi på soffan och då började hon med sina frågor igen, men jag tänkte o skoja lite med henne...


JESSICA: Älskar du mig ?
JAG: Nja, tveksamt.
JESSICA stirrar på mig: ÄLSKAR DU MIG ???
JAG: Nepp.
JESSICA : Du älskar ju mig.
JAG skrattar: Asså ?
JESSICA bestämt: DU ÄLSKAR VISSTE MIG !!!!!!!!!!!
JAG kramar henne: OK OK jag älskar dig 1 miljon kilo.
JESSICA klappar mig på huvudet: Bra. Duktig flicka.

Bra att man kan bestämma själv om man älskar en eller inte. Men det kan man kanske inte om man har en så söt dotter.

tarja

Hahahaha, bra att du blev en duktig flicka sen ;)

Cecilia tipsar

haha där måste hon ha blivit lite förvirrad stackaren :)