JAG VILL INTE VARA FIN

Jessica skuttar runt med sin nattlinne och jag försöker o övertyga henne att byta kläder.

JAG: Ska du inte ta på en tröja och byxor ?
JESSICA: NEJ.
JAG: En klänning då ?
JESSICA: NEEEJ !!!!
JAG: Ska vi inte klä dig så du blir fin då?
JESSICA HÅLLER I SIN NATTLINNE O SKRIKER: Jag vill inte vara fin. Jag vill vara som pappa...

Gun

Hahahaha, stackars pappa..:D

Thakock

Hahahha, stackars Mannen ;D

Anonym

Jessica du

är arvlös. Mannen

Anonym

Jaja det arvet kan hon väl både ha och mista för det är väl 5 kronor hahaha.

Veronica

Ellis

Hahaahahahaha

till Veronica

sv. Hahha så illa är det nog inte. Det är minst 10 kronor ju.

Vilken tid hade du tänkt på söndag ? Jennie skulle komma o hämta sina saker hon har köpt från Carmen Ly (jultidningar) på söndag så jag måste säga en tid till henne för hon ska lämna Stellas farmor på söndas så hon har vägarna förbi.

Cecilia tipsar

hahaha fan vad klockrent. av barn och dårar får man höra sanningen, var det inte så? :)