9:E OKTOBER

Hej på er. Här har vi haft data fritt i dag OCH jag har överlevt. Jag har nämligen sålt på loppis. Det blev en bra loppis dag i dag. Både när det gäller försäljningen och när det gäller alla fynd jag hittade i dag. 
 Jag har även sett en häxa i dag och försökt o blänga på den. Jag måste öva på att se elak ut för jag måste kunna börja blänga tillbaka  på häxor. Det ska vara slut med snällhet o  artighet när det gäller häxor. För vilket nytta ska man vara artig mot de ? Tror jag verkligen att en vacker dag kommer häxan o tackar för att man har varit så i helsike snäll trots att häxan har betett sig som ett svin. Knappast. Var o en ska leva sitt eget liv , men ska man stå o blänga på mig hela tiden ska jag våga blänga tillbaka i fortsättningen. Så där så. 
 Så nu ska jag käka mera blängsylta här så att jag ska få det med blängande rätt till den minsta biten.
Thakock

Blänga är inte svårt! Det gör jag ofta ;D

Sara

Häxor är hemska, och de finns överallt. Vad gjorde häxan?(Jag ska på loppis imorgon, får hoppas on inte sticker dit sin näsa då.)

/Sara