18:E OKTOBER

GOD MORGON !! I dag är första dagen i resten av ditt liv. GRATTIS !!
Om resten av mitt liv kommer o se ut som morgonen i dag så  kommer jag få ett härligt liv fylld med bajsblöjor, skrikande ungar och spillt kaffe på mina byxor. Vad härligt jag kommer o få det.
Men ännu härligare hade vi det i helgen. Lördag sålde vi på loppis och hade en mysig lördagskväll på tv soffan. Söndag hämtade vi ut massa paket, färgade håret och åt en härlig söndagsmiddag.
Vi tog även en liten promenad i den nya vatten parken(vet inte vad de har gett för namn till den).
Man vill ju få lite för sina pengar. Gud vet hur många miljoner den har kostat. Så nu har vi i alla fall använd 10:99 av de.

MANNEN MED P1,P2 OCH P3



NÅGON BLEV PLÖTSLIGT BLYG



SKA VISST FÖRESTÄLLA EN KVINNA. JESSICA TYCKTE ATT DET SÅG UT SOM EN DRAKE OCH CARMEN LY TYCKTE ATT DET VAR PINSAMT ATT HON VAR NAKEN
UNDRAR HUR MÅNGA MILJONER DET HAR KOSTAT ???



BARNEN VILLE KONSTIGT NOG INTE BADA. VILKA BORTSKÄMDA UNGAR.



Nu är det måndag och jag håller på o rensar i klädgarederoben och sorterar älv presenter. Bara 6 veckor kvar ju.

Gun

Det är väl ett härligt liv med barn och liv och rörelse.:)



Godmorgon!

Thakock

Låter ju mysigt! =D



Godmorgon!