???:E OKTOBER

Jag har ingen aning om vad det är för datum i dag så det blev ???:E OKTOBER. Men det är fredag i alla fall så mycket vet jag. Och det är ju inte illa det. Tänk om jag skulle tro att det är lördag och åka till loppis och sen är det ingen där. Vad besviken jag hade blivit när jag har släpat dit alla saker för vi ska ju sälja på loppis och sen är det inga köpare där. Men i morgon ska  vi sälja ju och inte i dag. Det  ska bli så roligt.
 Men det är i morgon det. I dag är det fredag, fredagsmus, godis och stora feta rumpan på soffan dag.
 I går däremot var det städa förrådet dag vilket jag slapp tack vare en kompis som bestämde o dyka upp o fika. Det tackar vi för. I går var det även festa dag för mannens del. Men jag är besviken på honom. När jag hörde att firmafesten skulle vara på en torsdag lät det ju så där. Vem festar på en torsdag om man ska jobba på fredag ??? Men det kan ju inte mannen rå för. Det är stora schefena som bestämmer när man får gå på fest o äta god mat som man sen kan komma hem o berätta till sin fru(läs: städ slav) som då kan bara föreställa alla godsakerna medans hon drägglar.
Men besviken blev jag som tusan på honom.
1. Kom han hem redan klockan 10. Vad är det för tid o komma hem från en fest ?
2. Han kom hem helt nykter. Vilket betyder ingen ont i huvud i dag, ingen illamående, ingen baksmälla alltså.
3. Han kom hem med värdens sämsta present(se bild)

Om han ska hålla på så där är det sista gången jag tillåter honom o gå på firmafest. Vad har jag nytta med det ? Hur ska jag annars få min fredagsunderhållning om han inte har baksmälla ? Man ska ju ha roligt åt andras olycka heter det. Jag som hade planerat o håppa i sängen o spelas hög musik klockan fyra på morgonen. Men nu mår han ju bra. Så besviken, SÅÅÅÅ BESVIKEN....

Thakock

Varför kom han hem med pantburkar? =P

Anonym

Så bra att du uppskattade ett avbrott i städandet det var trevligt. Ha det så bra och sälj så bra att du får komma hem igen hihi.

Veronica