JAG SKA BLI RÖD O VILD

Hej på er. Skön söndag i dag. Jag har fullt upp just nu för jag ska bli röd, sååå röd.
Jag sa till mannen härom dan på skoj att jag ska färga håret rött. Han tyckte att det var en jätte bra i dee för det skulle passa mera med min personlighet. Jag undrade vad han menade med det och Thakock sa att rött betyder vildkatt i sängen. Hon vet det kanske av sin egen erfarenhet ?? Cecilia tyckte att jag var kanske för klok o vara blond. O snälla Cecilia jag är inte alls klok så jag borde nog vara blondin för evigt.
 Men hur som helst var min hår sitoation katastråfalt och jag kunde ju inte gå så där  hela livet. Det blev för svettigt ju.

.


Vilken tyr då att jag hittade hårfärg på REA i dag(ja det ska alltid vara på rea. Ja, jag är skadad). Så nu ser jag ut så här..



Visst blev jag snygg ?
Thakock

Hahahha ;D



Så spännande! =D