KORKAD VIDEOINLÄGG

I kväll är det plåga Kadri kväll, mannen tittar på dansbandskampen.  Eftersom jag tycker att dansbandsmusiken så  tråkig  så har jag roat mig själv. Varsogod en inlägg som bevisar hur korkad jag är..

Sara

Hahaha! :)

Cecilia tipsar

hahahaha och jag också! tycker det är roligt alltså :)

Ellis

Hahahaha du är mer skadad än mig ju sötKadri! :D

Anonym

Hahaha jag tycker detta är ett bevis på att du blivit miljöskadad av att leva ihop med Thomas. Stackare. Men det är ju bra att du är så lättroad. Nu måste jag ju börja använda örhängen oxå så jag har bra knep att hitta på i bilen hihi. Gick det bra på loppis?

Ha det bra och hälsa din korkade man.

Veronica

tarja

HAHAHAHAHA Vad söt och rolig du är. :D

Kadri

sv. Det gick ganska bra. Var dock inte så mycket folk. Innan lön o barnbidrag ju. Ska nog boka bord igen snart har ju lite saker kvar här hemma