MANNEN O JAG- EN PUSS FRÅN GLOONY

Jag ringer mannen för att klaga ..

MANNEN: Hej på dig älskling. Hur är det med praliner ?
JAG: Slut.
MANNEN. Stackars dig.
JAG: Jag är så ledsen.
MANNEN. Varför då ?
JAG. Jag har inte fått någon puss i dag.
MANNEN: Men jag har ju varit borta i två dagar.
JAG: Vem sa att jag vill ha puss från dig ?
MANNEN: Ok ?????
JAG: Om du älskar mig då skickar du hit någon annan som kan göra mig glad.
MANNEN: Vem då ? Glassbilen ??
JAG: George Gloony.
MANNEN: Men varför sa du inte det på en gång. Jag ringer Brad Pitt direkt o säger att han o Gloony ska komma över o ge dig en puss.

Thakock

Hahah, ni är för söta! =)



Godmorgon!



sV:Man ska ha en blogg där man skriver vad man själv vill. Och visst är det helt underbart med läsare men alla kan inte tycka om en. =)

Ellis

Haha Clooney! :D