LOPPIDFYND, SKOR TILL BARNEN

Ja, jag vet jag har en beroende, men de har inde bildat Anonyma loppisfanatiker ännu så jag får ingen vård. Hur som helst här kommer skorna jag har fyndat till barnen på loppis...

VINTERSTÖVLAR TILL JESSICA, 40 KR



COOLA HÖSTSTÖVLAR TILL JESSICA, 40 KR



ADIDAS(såg helt oanvända ut) O PUMA SKOR TILL CARMEN LY 30 OCH 50 KR



HELT NY HELLO KITTY SKOR TILL TESSY, 50 KR



HELT NYA HELLO KITTY SKOR TILL JESSICA , 50 KR



DE HÄR KÖPTE JAG FAKTIST PÅ ICA MAXI TILL CARMEN LY, MEN DET VAR SÅ DÅLIG KVALITE(gick sönder efter 1 timme) SÅ MAN SKULLE KUNNA TRO ATT DE VAR BEGAGNADE, KOSTADE 99 KR  OCH INTE ALLS VÄRT PENGARNA.



FOPPA TOFFLOR TILL JESSICA, 10 KR



HELT NYA JUMPA SKOR TILL CARMEN LY, 30 KR



Så där var det skorna jag har fyndat. Nu är alla barn utrustade med vinter o höst skorna.
Thakock

Duktigt gjort! =D

emma

söta skor. läs gärna min blogg

Björnen

Man fascineras alltid av loppisar över vad man kan finna! Dödskallestövlarna är grymma! Me like!