MANNEN O JAG- EFTER DÖDEN

Mannen o jag diskuterar döden.

MANNEN: Kommer du sakna mig när jag dör ?
JAG: Tveksamt.
MANNEN: Inte alls ?
JAG: OK. Jag kommer o sakna din bankkort.
MANNEN: Men inte mig då ? Jag kommer o sakna dig när du dör i alla fall.
JAG: Bäst för dig det. Annars kommer jag o spökar för dig.
MANNEN: Du ska förstås kremeras också ?
JAG: Så klart jag ska och sen ska jag ligga i en liten urna som du får ta med överalt så att jag kan vara en del av ditt liv.
MANNEN: Du kommer inte få plats i en LITEN urna.
JAG: Hahaha du ska bära runt mig överalt !!
MANNEN: Tror du inte att folk kommer o tro att jag är galen om jag går runt med min döda frus aska ?
JAG: Men det är ju det jag vill att folk ska tro. Då  blir du singel för evigt och har inga andra kvinnor i vår säng.
MANNEN: Så du vill att jag ska ta urnan till o med i sängen o lägga täcke på den ?
JAG: Är du dum eller. Jag vill ju inte bli kall.
 
Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

svar:

ja det är riktigt jäkla ruttet när det blir så -.-' räcker att mobilen är död typ :/

Sandra - I Min Rosa Bubbla

Tack så mycket :)

elin

hehe så kan man oxå resonera ;P



allt bra hos dig? :)

Cecilia tipsar

haha ja där var det ju verkligen han som var dum :P

Thakock

Hahah, du är för härlig! =P

Anonym

Hahahaha, ni är ju så härliga!