DET SPARKAR

  Det sparkar där inne i magen oftare och oftare. Med varje graviditet blir det tidigare o tidigare man känner parkar. Med Carmen Ly kände jag inget förran vecka 20, med Jessica sparkades det redan vid vecka 16 och med Tessy i vecka 15. Men den här gången började det bubbla där inne fösta gången tidigt i vecka 14. Först bara någon gång varannan dag och sen varje dag och nu när jag går in i vecka 16 imorgon sparkas det flera gånger om dagen. Men det är mycket svaga sparkar, inga fotbolsspelar sparkar som det blir senare i graviditeten.
 Det känns lite som små fiskar där inne som bubblar o kittlas. Det är så roligt och jag blir så glad. Det är en underbar känsla o känna sitt lilla barn där inne och plötsligt glömmer jag alla besvär jag har o sitter bara där , stryker på magen och ler...

Sara

Så härligt hoppas själv känna det snart och kanske bli lite lugnnare fram till dess glädjs jag med dig!

Jas älskar soppa så ska testa seljanka en dag!



Med kärlek Sara

Diana

Jag diggar Sesam, om det blir en kille kan ni då itne låta honom heta det? Blir det en tjej ska hon naturligtvis heta Diana. ;)

Thakock

Så underbart! Det måste vara en riktigt härlig känsla! =D

natti

Vad härligt :D