EN LITEN BEBIS HAR ANLÄNT

En liten stund sedan har en babys pojke kommit till världen och vår kompis Veronica har blivit mormor för andra gången. Så klart säger vi grattis både till stålta mormor och glada föräldrarna som har fått vänta länge på denna underverk. GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!!
Anonym

Tackar! Han vägde 3480 gram och var 50 cm lång jag längtar tills jag får se honom i morgon. Dom blir kvar på Usö i natt för man ska ju vara kvar 6 timmar och då blir det ju så sent.

Kram Veronica

Till veronica

Sv. Men du kan ju vara otålig mormor och åka in o titta. Du blir säkert förlåten. Han de in i tid o så ?

Thakock

Vad roligt! GRattis till dom! =D

Anonym

Haha jo visst kan jag åka in men jag har ju Emelia och hon sover ju som en stock, så jag får hålla mig tills i morgon. Dom åkte in vid 5 i morse för då hade hon haft värkar hela natten, men sen avtog dom så hon blev igångsatt vid 12 tiden tror jag. Och sen gick det ju ganska fort han föddes 16,28.