17:E JANUARI

  God morgon till alla. Skoldag för Carmen Ly och jobbdag för MANNEN. Jag däremot ska lata på soffan och äta praliner hela dagen... Ja riktigt så trevligt kommer jag inte få det i dag. Det finns massor o göra innan vi ska gå till tandläkaren. Usch vad jag hatar o gå till tandläkare. Hatar, hatar, hatar.. Tack o lov är det bara en kontroll i dag och det ska inte borras någonstans, men ändå bara o se dessa borrar hängandes över min huvud där får mig o skaka. Om ni tänker på alla skräckfilmer och lägger de i hop så vet ni vad jag tänker. Det finns massor av sätt hur en elak tandläkare kan  använda dessa borrar på mig...
 Sen vill jag baka i dag. Kanelbullar kanske ? En äppelpaj ? Får se vad det blir. Men först blir det en dusch för jag tror att det är dags nu...

___________________

PEPPARKAKSMUFFINS JAG BAKADE TILL JUL. SAMMA GLASUR FAST ANDRA FÄRGER ÄN PÅ HALLOWEEN MUFFINS OCH SJÄLVA MUFFINSDEGEN VAR WILLIS PEPPARKAKSOCKERKAKA(för stark för mitt smak så de blev ingen hitt direkt, men de såg ju goda ut)



Tarja

gott det såg ut. i mina pepparkaksmuffins har jag i pepparkaksdeg, blir jättegott!

jag ska till tandläkaren på kontroll imorgon, jag ser inte fram mot det...

Thakock

Vad goda dom såg ut!



Oj oj, tandis suger. Dom är aldrig snälla ;D



Godmorgon söta du!

Tarja

Jag gör en muffinssats, sen rullar jag pepparkaksdegen till smala korvar skär den i ca 0,5 cm stora bitar och blandar i smeten... SKITGOTT!