27:E JANUARI

Ja, ja så ena dagen sitter man upp på molnen och andra dagen sitter man i skiten.. Man kan ju inte få för mycket av det goda säger de fast det vill man ju så himla mycket. Man vill ju äta den goda, leva den goda och så klart vara god rätt igenom. Men man kan inte få allt man önskar. Hur skulle det gå för mannen om jag skulle plötsligt bli snäll o rar ? Vem ska då reta och tjata på honom ? Han kan ju bli bortskämd så och det vill vi ju inte. 
 På tal om något helt annat har Jessica varit så jätte busig i dag. Hon klippte sönder min fina prickiga vaxduk och om det inte vore nog så ritade hon i en av mina kokböcker. Mina heliga kokböcker fattar ni...aj aj aj. Vem är mamma till denna ouppfostrade tjej ??? Jag tror det behövs en dna test för jag skulle ju aldrig gjort något sådant när jag var liten....
 Och på tal om något helt annat igen så har jag nog gjort några av mina bloggläsare jätte besvikna på min bloggande eller närmare sagt ikke bloggande för de har slutat följa mig på bloglovin. Ja, ja vad ska man göra. Familjen kommer först så är det bara och det betyder att tills vidare kommer bloggen på sista plats efter familjen, inredningsprojekt och några andra små överraskningar..

SMYGTITT PÅ NYMÅLAD  BORD

Natti

Tråkigt att tappa läsare, men att bloggen kommer i sista hand är en självklarhet ;)



Återigen, superfint målat, bordet blev gulligt :)

Thakock

Tjusigt!



Ähh, bry dej inte om dom. Det är ju vi som stannar som är bäst ;D

Nanna

HA;HA, kreativ liten tjej du har ! Ha en bra helg ! :)