31:A JANUARI

  Ännu en måndag är här och inte vilken måndag som helst. En bra måndag är det ju. Vi ska ha barn. Varje dag som vi kommer närmare vecka 12 är en bra dag. Just nu vill jag att tiden skulle bara sringa fram  si så där 6-7 veckor så man skulle kunna andas lättre och slippa o oroa sig så. 
 Har ringt till barnmorskan idag och bokat telefontid. Vanligtvis har de inskrivning  runt vecka 10, men i min erfarenhet med tidigare graviditeter är det omöjligt o få tid här så jag tänkte att jag ringer tidigt så man kanske får en tid om 4-5 veckor och kommer det bli likadan graviditet som med andra barn kommer jag ju behöva även en läkartid sen.
 Annars då ? Mannen jobbade borta över natten så jag har glädjat eon i natt. Det känns bra o stödja de som har det ekonomiskt svårt...
 I dag ska även denna monster möbel målas. Tänkte o passa på o göra det innan den kraftiga illamåendet slår till. Hittills har jag bara mått småilla, men runt vecka 6 brykar jag börja må så illa så jag orkar knapt resa mig från sängen så då blir det inte mycket gjort.
 På tal om barn sover Tessy ovanligt länge i dag. Nästan så att man börjar bli orolig...bäst att jag går och tittar till henne. Vi hörs senare..



Thakock

Åhh jag tycker det är sååå spännande! =D



Jag tror nog allt kommer gå bra! Ha bara en positiv insyn! Oro är inte bra! =)

cecilia tipsar

jag tror också att det kommer gå bra det här! skönt att vara så erfaren som du är, du har ju koll på läget liksom :)