VITLÖKS TANDKRÄM OCH UPPHÄNGDA BEBISAR

JESSICA I GÅR: Jag vill inte borsta tänderna med den tandkrämen.
JAG: Varför då ?
JESSICA: Den är stark. Den är vitlöks tandkräm.

__________________________

Vi är på IKEA,sitter på bänken vid toaletterna o äter glass.

JESSICA pekar mot toadörren: Mamma. Pappa gick fel till fel toa. Där  hänger man ju  bebisar  upp o ner...
JAG: Va ? Hahahah. Vi ska kanske hänga pappa upp o ner då ?
JESSICA serigöst: Det går inte. Pappa är  ingen bebis.
JAG: Jo då, ibland så
jESSICA: NEJ han är för tjock.

Gun

Hahaha, Jessica säger så roliga saker hela tiden. En riktig go-unge verkar hon vara.:)

Natti

haha, hon är bara för söt :)

missbill

Nu är det bevisat!

Är man snygg, Så är man smart!



Stå på dig Girl!!



//Missbill

Leia ♥

Haha, roligt :D

Thakock

Hahah, hon är för söt! =D

Becca

trillar in och lämnar ett litet spår :)

har du haft en bra lördag?? :)

cecilia tipsar

hahahahaha du skulle ju frågat varför man hänger bebisar upp och ner! det skulle jag gärna vetat :)