10:E JULI

Vad ska man göra utan sommaren ? Man skulle ju bli tokig om det våre vinter året om. Man skulle känna sig som en grottmänniska 12 månader om året och inte bara 10.
 Sommar är härlig.
 Jag älskar sommar. Har jag sagt det föryt ? Ja , det har jag nog.... Men jag kan inte låta bli
.... JAG ÄLSKAR SOMMAR !!!!!!!
 På sommaren är det varmt, man kan sitta ute o fika, grilla, fixa o dona utan o frysa ihjäl sig...Om det bara skulle kunna vara så året om....

 I dag har vi varit på en liten marknad, köpt nybakad tunnbröd och mumsad på korv. Sen har vi släpat in sidebordet vi köpte på auktion och jag har tvingat mannen o slipa den. Han har protesterat, men ingen lyssnade. Nu står den där sidebordet och bara ropar på mig..MÅLA MIG..MÅLA MIG.. Bäst att jag lyssnar på den och sätter i gång då...

Thakock

Sommar är sååååå härligt! Men den är alldelse för korrrttt! =(