KAN NÅGON SKJUTA MIG ?

5 timmars bil resa till Helsingborg och 4 ( hittills) timmars bilresa tillbaka har mannen terroriserat mig med Lasse Stefans. Kan någon skjuta mig ? Jag kan ju inte säga något för då kan man ju hamna i väggkamten mitten av ingenstans.... Inatt kommer jag drömma om konstiga gubbar i ännu konstigare röda 70 tals kostymer som sjunger De sista ljuva åren...
Diana

Haha, man får ju bestämma 50/50 när man är två som åker! Jag är nyfiken på vad du gjorde i hgb...

Thakock

Åhh din stackare....Släng cden sen...du kan skylla på inbrott ;D

Tarja

Tycker synd om dig. Jag vet hur det känns,,, P lyssnade på Eric Saades POPULAR från Svenljunga hela vägen till Glanshammar, det är en bilresa på ca tre timmar... samma låt om och om och om och om igen. Hade nämligen packat in hennes hörlurar i bagaget,,,

Petra

Lite tjatigt att höra samma i flera timmar... Blandat är bäst :)

Linda

Är ni hemma nu eller fick du tag i någon som kunde skjuta dig?