LOPPIS ABSTINENS OCH ANKELEFANT

  Kadri tåget har kört av järnvägsspåret och jag lyckas inte må bättre oavsett vad jag gör. Jag har provat allt.. vila, äta 2 liter vaniljglass med jordgobbar, titta på Lazytown(barnprogram) 550 gånger och skrika av frustration. Den sistnämda hjälpte nog inte , men det var skönt..
 Frågade mannen  varför jag mår så dåligt just nu. Han trodde att det är loppis abstinens jag lider av. Det var ju midsommar förra helgen vilket betydde inga loppisar. Ja, jag vet inte om det är därför jag mår illa och har ont , men kanske det..Folk har ju blivit sjuka av konstigare saker.
 Förresten har jag kommit på att jag ser ut som en ankelefant nyförtiden. Jag har så ont i vänster sida där bak(fogar antar jag) så jag vaggar som en anka när jag går. Sen är jag ju stor som en elefant.. Alltså en äkta ANKELEFANT har jag blivit. Vågar knapt gå bland folk. De skulle skratta i hjäl sig..
Thakock

Usch ja, man får abstinens för lite ;P