LITE UPPTATERING

   Som ni märkte ingen bloggande i går. Fick så ont i magen i lördags och när jag vaknade på söndag morgon var det inte ett dugg bättre. Hade sån mensvärk i magen , ont i fogarna och mådde illa som i början av graviditeten. Tog mig ändå ur sängen och ut till mataffären, men kände att jag vill bara dö. Det hade ju varit något, Gravid kvinnan dog på ICA...
  Så snart vi kom hem la jag mig o försökte sova. Vaknade runt 5 på kvällen när vi fick oväntad besök och när de gick hem 1 timme senare la jag mig igen och försökte sova igenom smärtan o illamåendet. Vaknade till o från under hela natten och gick till slut upp  klockan fyra på morgonen för magen kurrade så, hade visst även glömt o äta kvällsmat i går.
 Känner mig helt överkörd i dag. Jag trodde att illamåendet skulle hålla sig borta nu, men tydligen inte. Vissa av oss har extrem tyr med sina graviditeter.
 Carmen Ly har jag gett bort till kolloledare. Skickade med lite pengar, kläder och nu är hon deras för hela 10 dagar. Kommer o sakna henne så. Hon däremot kommer nog tycka att det är skönt o slippa sin gamla mamma för ett tag...
 



 Tror att i dag blir det bara vila för mig, men vi får se. Har svalt några alvedon och bett till högre makter för att må bättre. Får se om de lyssnar...