DUKTIG POJKE

Härom kvällen klockan 23:45 ligger vi i sängen och tittar på Tv för jag kunde inte sova och MANNEN fick inte sova för mig. Jag måste ju ha sällskap förstår ni.

JAG: Vet du vad ?
MANNEN: Vad ?
JAG: Min mage kurrar.
MANNEN: Ahah ?
JAG stirrar på honom.
MANNEN: Och det betyder vad ?
JAG: Att jag vill ha mat.
MANNEN: OK vad vill du ha ?
JAG: Flingor med kall mjölk.

Manne går till nedrevåningen och kommer sen tillbaka med en skål flingor med mjölk: Varsågod prinsessa. Blir det här bra ?
JAG: Ja då. Duktig pojke. Vad bra jag har uppfostrat dig. Det tog bara 8 år, men nu så går det äntligen o använda dig för något.
MANNEN: Kan jag få löneförhöjning nu ?
JAG: Lön ? Slavar får ingen lön. Kom hit nu och börja massera mina fötter annars får du ingen mat i morgon ...

natti

Hihi, du har uppfostrat honom väl ;)

cecilia tipsar

väl spenderade åtta år får jag säga!

LIENE

sv: Jag med, om jag har råd:D

Thakock

Haah du vet hur dom ska tas ;D

frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

♥ m.

hahaha!

Amanda ♥

haha :D