FYND TILL SANDLÅDAN

  I lördags gjorde vi massvis med fynd, bland annat köpte vi 2 stora kassar fyllda med leksaker till sandlådan  för bara 30 kronor. Bilar, hinkar, spadar och annat skoj. Gissa om barnen blev glada ? Sandlådan blev så full så det inte går o stänga locket längre....









emma

ojojo de kallar ja fynd:) Var hittar du alla dina fynd nånstans? man kanske bor på fel ställe när de gäller och hitta fynd?:) hehe

ladydahmers.blogg.se

jag kommenterar här för att wigwag inte ska se, men jag vill bara skicka en varning. Han kanske håller med dig nu, men har blivit blockad ur min blogg och andras pga personangrepp osv. Akta dig.

Svar: sv. Men vad gulligt av dig(får man säga gulligt till en feminist ??) att varna mig så.Men hörru. Jag hatar inte dig. Inte alls . Tycker du har många bra poäng. Även om jag många gånger tycker du går för långt och många gånger håller jag inte alls med. Men det gör inte mig till någon LD hatare. Och alla som hatar någon över huvud taget har inte i min blogg något o göra. Jag tillåter inte personangrepp över huvud taget här. Om denna person tror att han/hon ska kunna kalla folk för massa namn o sprida hat kan denna person söka sig vidare. Sånt tillåter inte jag i min blogg i alla fall.
Tack för varningen.
Kadri

ladydahmers.blogg.se

han söker upp de av mina läsare som inte håller med mig och försöker bli vän med dessa eftersom att han hatar mig. vill bara ge dig en heads up.