ENSAMT

 I dag har vår lossas son åkt hem.
Trots att det var länge sedan han flyttade. Och trots att han  fyller snart 20 känns det ensamt o tomt här varje gång han åker hem till sitt.
 Hur ska det bli när alla barn flyttar hemifrån ? Kommer jag då sitta här ensam med mina 100 katter ? Eller kommer jag bli en sådan mamma som ringer sina barn 50 gånger om dan och lämnar de aldrig i fred ?
 Jag röstar på det sistnämnda. Jag kan bara föreställa hur deras respektive kommer o gnälla. Va ? Var det din mamma igen ? Kan kärringen aldrig lämna oss i fred ?
..Det kommer o bli så synd om deras respektive. De ska spendera alla helgdagar här. De ska äta söndagsmiddag här och på lördagar ska de komma o sätta upp tavlor och bära skåp åt mig..Vilka härliga tider o se fram emot..
Natti

I början kommer du ringa, min mor ringde mig nästan en gång i timmen första gången jag flyttade hemifrån. Sedan kom telefon räkningen och hon slutade... ;)

Thakock

Haha du kommer bli svärmor from hell ;D

mannen

PS

Stackars krakar tur man slipper vara med dom kommer och få ett rent hvete JAG VET

mannen

Diana

Glöm inte att de har en familj på partnerns sida med som också vill ha jularna... ;)