TANDLÄKARSKRÄCK

  I dag ska jag till tandläkare..igen..Man skulle kunna tro att jag älskar o gå dit så mycket som jag har varit där den senaste tiden, men så är inte fallet. Jag hatar o gå till tandläkaren. Jag lider faktiskt av tandläkarskräck. Men det är inget o skämmas över har jag hört. Jag menar vissa är ju rädda av spindlar. Min tandläkare är i alla fall större och hårigare än en spindel och om han skulle vilja skulle han faktiskt kunna äta upp mig.. Vad kan en liten spindel göra ?
 Vi får höras senare då.. om jag inte har blivit uppäten av min håriga tandläkare förståss ..eller dött i hjärtinfarkt när jag fått räkningen..
camilla

Men spindlar har så sjukt många ben att men inte riktigt vet var man ska ta vägen. Samma sak med tusenfotingar. USCH!!

Monica

Nää fy, tandläkare är inte kul att gå till.....man borde nästan få betalt för att gå dit! Lycka till!

Thakock

Hahah det kommer gå så bra så. Jag är som sagt rädd för myror....Jag går hellre till tandläkaren ;D

sv. till Monica

sv. tack. Det gick bra o jag överlevde faktiskt..den här gången