+ 1

En dag över tiden. Dagsräknaren från babystrology.com(längst ner i vänster) har börjat räkna upp dagarna igen. Måste komma i håg att ta bort den.
 Mannen verkar inte tro alls att Sesam kommer o komma för han åkte på långkörning i natt. Jag frågade honom vad som händer om Sesam bestämmer sig o komma och han är långt borta. Mannen klappade mig då på axeln och sa att det var inget o oroa sig över. Han har köpt en ny pressenning så jag kan föda på hallgålvet och behöver inte oroa mig att jag kommer o förstöra golvet. Man är ju förståss jätte oroad om hallgålvet om man börjar föda barn ensam hemma...
 Jag tackar för omtanken kära man, men jag tror att ditt liv är slut om du inte är hemma när vi ska föda barn. Jag har också köpt något nämligen. En ny köksmaskin med extra starka skärblad...
Thakock

Hahha vad elak han är :P