INTE MITT FEL...

Mannen har nu varit hemma över en vecka och ska vara det tills Sesam kommer. Att han är hemma och kan bevaka mig är inte alls bra. Nu vet han ju vad jag håller på med på dagarna...
 I går kom två stora paket med UPS. Roligt för mig, men mannen blängde och tittade  frågande..
I dag kom det ett paket med dhl. Mannen stog vid dörren och tittade frågande igen. När jag då hade skrivit på försändelsen och tagit emot paketet stirrar han o frågar: Har du glömt o berätta något för mig ?
 Nej då. Jag berättade ju förra veckan att jag har köpt lite saker från England. Det är ju inte mitt fel att han sov precis när jag berättade. JAG har i alla fall berättat...Det är HAN som inte lyssnade bara...
Thakock

Hahah nee precis, han får ju lyssna bättre ;D

Natti

haha :D håller med han får lyssna bättre ;)