MORGON JUMPA

I morse väckte MANNEN mig kvart i fyra. 3:45 !!!!!!!!!!!!!!
I fall ni missade så var det KVART I FYRA !!!!!!!!!!!!!!!!!
 Han kunde nämligen inte hitta sin plånbok så en snäll man som han är såg han till att hans fry skulle hjälpa till med letandet.
  Så innan klockan ens hade blivit fyra hade vi en riktig morgonjumpa här. Vi sprang runt o letade överalt. Vi böjde oss ner o kröp på alla fyra för att leta under bänkar o skåp och jag hoppade upp o ner för att titta på de högsta hyllorna.
 Och var fanns lånboken tror ni ?
 I BILEN !!!! 
Allt väl o MANNEN o plånboken åkte till jobbet.
Men tror ni att jag kunde somna om sen ? Inte det.
Så nu är jag dödstrött och kommer förmodligen ha träningsvärk av all springande. Klockan fyra är alldeles för tidigt för såna aktiviteter..
Men nu när jag har tränat så mycket kan jag ju äta två cupcakes till lunch..Eller kanske till o med tre..
Anonym

Och vem hade använt MIN plånbok???????
Mannen

Svar: SV. Vem tror du ????
mamma Kadri