MATLÅDOR O FLASKOR

  I dag ska småttingarna gå till skogen på dagis. Matlådor, flaskor o sittunderlägg har inhandlats...ännu en gång.
I höstas köpte jag fina lådor o flaskor till de. Rosa med Hello Kitty på. Hittade jätte fina o billiga flaskor på HM och på Ellos sålde de matlådorna bara för 15 kr. Så glad jag blev o trodde att nu har de allt för resten av dagistiden. Hur naiv kan en mamma vara ? Jag borde väl känna mina egna barn.
 Ja det gick åt skogen på en gång. En av lådora gick sönder direkt o den andra försvann någonstans  ute i det gröna. En av flaskorna gick också sönder. Så nu var det bara en flaska kvar o vi var tvungen o köpa allt nytt igen.

SÅ DÄR FINA SÅG DE UT I SEPTEMBER....NU FINNS NÄSTAN INGET KVAR



Som tyr hittade mannen fina lådor o flaskor på loppis för 5 kr styck...



..och på Claes Ohlson hittade han fina sittunderlägg för bara 19 kr styck..



..Jag har tränat mannen väl. Han har blivit nästan lika duktig på att fynda som jag.
Får se hur länge dessa fina lådor håller ...
Natti

ja, han har blivit en duktig pojke ;)

Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Nice att du är med och tävlar om att bli dagens bloggtips! vinnaren publiceras ca kl 20.00 ikväll! Samtidigt kan jag tipsa om att jag nyss lagt upp en tävling om en Wigglekart i bloggen, och idag kommer även ännu en smyckestävling upp! :) Enkla tävlingsre

Thakock

Haha, så jag borde egentlingen redan nu köpa massa såna grejer med? Innan vi blir med barn här ;P

Monica

Men han slår nog inte dig på att fynda.....!

Annika - drömmen om 11 barn (länkas framför 2000 unika)

Dagens bloggtips ligger uppe på bloggen! Kika in o se om det blev du!?

Om inte så hoppas jag att du anmäler dig till morgondagens bloggtips - då blir det TVÅ stycken som får synas lite extra!



Direktlänk till inlägget: http://nilssonpettersson.blogg.se/20