OM ADRESSEN

Angående bilden i det HÄR inlägget så är det så att varje gång jag fotar ett paket o min adress syns så får jag varningar från läsare som i all välmening varnar mig att man ska vara försiktig på nätet. Jag vet ju att ni menar väl och jag vet att det finns knäppskallar på nätet, men det är ju inte svårt o hitta min adress annars heller. Alla vet ju att jag heter Kadri o det är ju ganska så ovanligt namn i Sverige. Alla vet också att jag bor i Kumla. Så det är bara o gå in på hitta.se skriva Kadri o Kumla o där kommer hela min andress upp ändå. Så den som vill hittar ju bara med några knapptryckningar den ändå. Jag förstår att ni menar väl, men det finns ingen anledning o maska adressen på bilderna när den är så lätt tillgänglig ändå. Men tack att ni bryr er. Såna snälla o omtänksamma läsare än de bästa.