TURDAGAR

   Mina dagar börjar verkligen bra  senaste tiden. I går hällde jag tvättmedel på nytvättade kläder och i förrgår började dagen med smärta.  Det första jag gjorde var att slå min vänstra stortå mot vaggan så att hela nageln sprack. Så ont jag hade. Fick klippa bort nästan hela nageln så nu är stortån ``naken``. Efter det duschade jag o lyckades  raka i höger ben så olyckligt så det rann blod ett bra tag o sved som tusan hela dagen..
 I morse då ? Jag var något rädd om vad som skulle hända i dag då o gick extra försiktigt ur sängen, men hittills..peppar peppar ..har inte hänt någonting..ÄNNU.. 

Natti

håller tummarna att inget händer ;)



de ända jag har lyckats med är att blåsa på flingorna o mjölken i tron att den var varm, fast mjölken kom direkt ur kylskåpet..

Monica

Kanske är meningen att du ska ta det lite lugnt ett tag!!!