OFFRAT MIG

  I bland måste en människa offra sig. Det finns vissa saker som måste göras och om det inte finns någon annan som vill göra de så får en stackars människa offra sig o helt enkelt fixa det. I dag har jag varit just en sådan människa .
 Nu undrar ni ju så klart vad jag har fått stå ut med. Ja, det har varit rena rama helvetet ska ni veta. Det är så att Carmen Ly fick en presentkort från Film2home när hon sålde jultidningar i höstas. Man kunde titta på 5 valfria filmer på nätet. Hon tittade på en o sen ville hon inte mer. Jag påminde henne flera gånger, men hon verkade aldrig ha tid o nu upptäckte jag att presentkortet gick ut i dag. Ja vad skulle jag göra då ? Ja, JAG fick offra mig.
Sitta stilla o titta på  filmer. Rena rama plågan ju. Man fick skratta, gråta, njuta..Vilken plåga. Allt jag får stå ut med för den här familjen.
 Undrar om det finns möjlighet att man kan få nobelpris för en sådan tuff uppoffring ? Och när kan man få en sådan straff igen ? Snälla ...