LOPPISFYND TILL LILLEMANNEN

 Såg härom dagen att min dator hade alldeles för lite utrymme(heter de kgb eller nåt sånt ?) kvar och MANNEN påpekade inte så snällt att inte undra det när du har 1 miljon bilder i den. OK jag har inte 1 miljon , men över 5000 är det säkert. Jag har en enorm behov o fota allt. Nästan som att jag ville minnas allt o jag tror att när jag fotar allt så minns jag mer. Ibland kan jag ta 50 bilder på en o samma blomma vilket driver MANNEN till vansinne. Hur många bilder behöver man av en blomma liksom ? Tydligen 50 +
Så jag gav mig in på att rensa bort minst hälften av bilderna o upptäckte att hälften av bilderna är på alla inköp från olika butiker, loppisfynd, kakor o bullar o pysselprojekt o trots att jag har låvat hundra gånger o dela med mig av allt detta så kommer ändå inläggen alldrig upp o hamnar istället bara i utkasten. Vilket har nu ca 90 halvfärdiga inlägg. Men nu ska jag rensa där o pumblicera alla inlägg därifrån o börjar med loppisfynd. Men jag ska portjonera ut de på olika dagar så att ni inte får en loppischock..Kan ju bli allvarliga skador för er..
 Jag börjar med fynden till Lillemannen. Han växer som det knakar o det går åt en hel del kläder. Jag har faktiskt köpt  väldigt lite nya kläder till honom. Just de minsta plaggen är ju oftast som nya på loppis så varför lägga enorma summor på kläder om man kan klara sig med lite mindre.
 
EN ADIDAS TRÖJA ÄR ALLDRIG FEL O HA. PASSAR TILL ALLT O ENKELT O TA PÅ DE LILLA LIVEN SOM INTE GILLAR KLÄ SIG I ALLA DAGAR. 10 KR
 
 
HELT NY BODY MED LAPPAR KVAR. VAR SÅ STOR I STORLEKEN SÅ PASSAR HONOM ÄVEN NU. 10 KR
 
 
ONEPICE/ OVERALL FRÅN LINDEX. ALLA UTOM MIG HAR EN ONEPICE NU. LILLEMANNEN ÄR SÅ HIMLA FIN I SIN. LOPPISFYND FÖR EN 20 LAPP
 
 
JAG TYCKER SMÅ POJKAR ÄR SÅ STILIGA I SMÅ SKJORTOR. SÅ DÄRFÖR HAR JAG KÖPT MÅNGA SKJORTOR TILL LILLEMANNEN . DESSA TVÅ KOMMER FRÅN KAPPAHL O ASPEN OCH ÄR FYNDADE FÖR 5 KR STYCK
 
 
 
 
 EN VÅR/ HÖST JACKA FRÅN POLARN O PYRET. VANLIGTVIS GILLAR JAG INTE KÖPA SVARTA KLÄDER TILL MINA BARN, MEN IBLAND BLIR DET ÄNDÅ NÅGON SVART PLAGG. DENNA JACKA VERKADE VÄLDIGT BRA O LILLEMANNEN KOMMER NOG TRIVAS MED DEN TILL HÖSTEN, LOPPISFYND FÖR 30 KR
 
 
 
ThaChef

Söta kläder! Längtar till efter ultraljudet så jag kan köpa lite :P