INSTA VECKA 48

Här är förra veckans Instabilder..
 
Vi började måndagen med att rensa i förrådet o sälja av både ett o annat. Bland annat dessa två byråar..
 


 
Sen åt jag en låda pepparkakor, men det hjälpte inte. Inte blev jag snällare inte..
 

Tessy fyller år snart så kalastema blev bestämt..
 
 
Lillemannen vaknade tidigt som vanligt..Klockan fyra på morgonen..eller varför inte klockan tre ?
 
 
Lekte lite piratlekar
 

Fyndade Greengate salt o pepparvarn på loppis för 10 kr ihop..
 
 
En bit ostkaka är aldrig fel...
 

Julklapp till MANNEN ?
Jessica är skeptiskt..



 
Lillemannen med sin nya tigermössa...

 


Estnisk schoklad är det bästa..
 
 
#tbt från förra Jul
 

Lite sött pyssel till julen..
 





Var i Örebro och köpte årskort till gustavsvik. Dyrt även när det var halva priset, men förhåppningsvis så kommer de bli mycket använda. Fast jag hatr inte haft baddräkt på mig i säker 8 år. Jag har inte ens en baddräkt. Tror inte att de kommer o uppskatta om jag badar naken där. Eller vad tror ni ?
 
 
Telenor bjöd på något gott i Marieberg..
 
 

Det här tänker  jag inte ens kommentera..
 

Släpade fram jullådorna. Bättre sent än aldrig ju..
 
 
Småttingarnas älvpresenter i år..
 




 
Årets chokladkalendrarna..



Lillemannens älvpresenter..
 

Carmen Lys älvpresenter..
 

Bestämde mig o börja måla om 1 dag innan första advent.. Bra tajming..
 
 
Lördagspåsar..
 
 
Så där hade vi det vecka 48. Inte mycket roligt, men så blir det när man har fullt upp med annat.
Imorgon och på tisdag har jag nationella provet på engelskan så efter det blir det nog mera tid till annat också...