OM CITRONLIKÖRFLASKAN O PUNGKULOR

I sängen i går....
 
JAG hade så roligt åt något: Hahahah..hahahah....hahah....
MANNEN: Vad skoj man kan ha i dag då. Har du druckit eller ?
JAG: Jag ? Vad ska jag dricka för något ?
MANNEN: Spriten.
JAG: Vilken sprit ? Vi har ju aldrig sprit hemma.
MANNEN: Men hur gammal är du ? Har du glömt att vi köpte citronlikören innan midsommar.
JAG: Ja men det är ju för att bombera jordgubbar.
MANNEN: Hahaha bombera ? Inte  flambera då ?
JAG: Ja, ja. Flambera. Är du nöjd nu ? Men det kan man väl inte dricka.
MANNEN: Kan man inte ?
JAG: De ju alkohol i den o så smakar det blä säkert.((jag sträcker ut tungar o skakar på huvudet som ett litet barn som har smakat brockoli)
MANNEN: Vissa tycker väl att det är gott också.
JAG: Men inte jag. Och hur hade du tänkt att jag skulle öppna flaskan då. 
MANNEN: Att skruva på korken är väl ett rimligt tips. Eller trodde du att det var kombinationslås på flaskan eller ..1...2..3 FEL KOD..FÖRSÖK IGEN..Hahahahah
JAG: Jag trodde det var som på champagnen att det ska smälla i luften eller eller som på vin när ni ska trycka i en spik o skruva o sånt. Och sen ska den här flasan bara skruvas som pesi max flaska
MANNEN: O Pepsi Max flaskan vet du ju hur man öppnar.
JAG: Så klart. Det är ju det bästa som finns.
MANNEN: Och kan förmodligen orsaka cancer ?
JAG: Kan ? Kankse ? Leva är farligt också. Kommer ju sluta med döden förr eller senare.
MNANEN: Så lite cancer gör väl inget ?
JAG: Om det kommer stå på löpet i Aftonbladet att Pepsi Max orsakar cancer kommer jag inte sluta dricka det då heller. Även om det står att jag kommer få  pungkulor på pannan kommer jag inte slua dricka det.
MANNEN: hahah pungkulor på pannan ? Alltså du ...hahaha . Att bo ihop med dig är som att leva i en stand up comedy  hela dagarna. 
JAG: Vad då då ?
MANNEN: Inget. Sov nu 
JAG: Kan inte. Jag blev törstig nu. Jag ska gå ner o dricka lite.
MNNEN: Låt mig gissa. Pepsi Max ?
JAG: Ja. Någon måste ju få pungkulor i det här huset.
MANNEN: Du har ju redan snott mina räcker det inte ?
JAG: Sånt kan man aldrig få för mycket av....
 
 
 
Anki

Hahahahahahaa