ATT TA DET LUGNT

  Förra veckan var det lite små kaotiskt här.
MANNEN hade flera möten med partiet.
Tessy hade fotografering på dagis.
Jag försökte läsa matte och kände mig dummare än nånsin som direkt resutat av detta.
Under veckan förberede jag den lilla kalaset för Lillemannen som vi hade i söndags.
På fredag fick vi besök från Karlsborg. Det blev 3 dagars besök av en vän o hennes dotter. Vi hade inte setts på nästan två år så ni kan förstå att det blev lite prat tills sent på kvällen.
 Så på måndag morgon kände jag mig som en gammal stinkande kökstrasa. Tänkte att jag skulle inte göra någonting alls på måndag. Bara vara o vila o testa hur det är o vara uttråkad....
Men att inte göra någonting alls är tydligen en konstart som jag inte klarar av. Så trots att ja kände att jag ändå inte gjorde något så blev det en hylla målat till vårt nya skåp. Nu är den äntligen klar så det känns bra. Det blev 4 maskiner med tvätt. Kalasdekorationer blev undanblockade. Försökte o stoppa i mig lite mera matte. Och så allt det dagliga +  en hemlig projekt (eller en test egentligen) som jag håller på med. Fast det största och det jobbigaste uppgiften jag hade i måndags var nog att jag åt upp födelsedagstårtan som blev kvar i söndags. Någon måste ju offra sig...stackars mig..
 
 
 Vist var Lillemannnens tårta fin ? Det kändes nästan taskigt o äta upp den..