FÖRRA VECKANS INSTA

  Eftersom många av er inte har Instagram och därmed missar en del ny när jag inte har så mycket tid för bloggen så kommer här lite av föra veckans instabilder....
 
Lilla monstret äter frukost...
 
 
Jag tröstade mig och köpte en ny kokbok när jag trodde att det gick dåligt på matteprovet förra torsdagen. Vilket visade sig inte alls o vara sant. Att det gick dåligt på matteprovet alltså.
Eller ja, dåligt o dåligt. Det beror nog på hur man ser på det. Jag fick B. Vad denna bokstav nu ska betyda.

 
En lektur i Marieberg med Lillemannen o Tessy blev det på fredag när Carmen Ly o Jessica var i skolan...

 
 Take Away lunch från nya Sibylla i Kumla bev det också på fredagen..
 
 
 Börjde med inbjudningar till barnens Halloweenkalas. Vi har bjudit över 50 barn och MANNEN håller i huvudet o håller på o bli galen på mig..
 
 
 
Natteläsning på helgen med min vuxenpenna som sällskap



Lillemannen som tycker att klockan ett på natten är det frukost dax..
Han var billig den dagen...
 
 
Jag o min kaffekopp. Vi är oskildbara..De kommer o begrava mig med en kaffekopp i handen.



En av de nyttigaste fredagsfrukostar jag har haft..
 
 
Jessica var o badade i Hallsberg med en kompis o hennes familj. Jag hade köpt nya armpuffar med Prinsessor på på COOP och självklart var det hål i de. Typiskt alltså..



Packade present på lördagen..
 
 
.....För Tessy var bjuden på sin allra första kalas(utan Jessica). Så stålt o förväntansfull hon var..



 
Sen blev det lördgspåse på kvällen..



På södagen gjorde vi klart skåpet o prydde den med ett o annat onödigt..
 



 
Så här har ni förra veckan i denna muppfamilj. Hoppas även ni har haft det bra..
pezze

:-)
undrar vad du har för namn inne på instagram!! :-)
vill gärna följa dig där!!! :-)

Svar: sv. samma som bloggen: livetivillavillekullablogg
Kadri