TORTUR

  I natt vaknade Lillemannen klockan ett. KLOCKAN ETT !!!!!!!!!!!!!
Jag tog honom till vårt säng och trodde(dumma jag) att han skulle kunna ligga mellan MANNEN o mig o somna om. Hur dum får jag va liksom ? Han har aldrig kunnat o somna om i våran säng. Han har aldrig ens haft tålamod o ligga i vår säng. 
Så där klockan ett på natten började rallit då. Han kröp runt i sängen. Försökte o slå oss vakna. Som att vi sov liksom. Men han tyckte väl att vi kunde ju gå upp o inte ligga o lata oss där. 
Hela min kropp känns nu som jag har varit med en boxningsmatch. Det värker överalt.
 Klockan halv fem blev han till slut sömnig och jag kunde lägga honom i hans säng. Och tack o lov somnade han. En kvart senare somnade nog jag också .
Blev väckt av Tessy en halvtimme senare. MAMMA det är frukost sa hon.
Neheh, det är inte alls frukost försökte jag förklara  förgäves. Sen mutade jag henne med My Little Pony på iphonen vilket hon nöjde sig med en kvart och började sen lysa iphonen direkt i mina ögon för jag tittade ju inte ordentligt på My Little Pony med henne(dumma mig) .
``MAMMA du har ögonen stängda så du ser inte``  sa hon o tog iphonen ännu närmare mina ögon.
 Några minuter senare kom även Jessica och undrade om vi inte ska börja gå till skolan nu eller om jag ska sova bort hela dagen.
Sergöst. Vet ingen i den här familjen vad man ska göra på natten ?
MAN SKA SOOOOOOOVA !!!!
 
Nu är jag so trött så den här lilla muggen med kaffe hjälper inte. Inte ens 3 såna muggar hjälpte...
 
 
Tror det skulle behövas en hel kanna kaffe. Eller till o med en hel sjö...
 
 
 
Dessutom har jag matteprov i dag. Eller rättare sagt klockan halv sju på kvällen.
Hur i hela fridens namn ska jag hålla mig vaken under provet ? Eller hur ska jag ens kunna lösa några matematiska problem med 2 timmars sömn ? Tror inte ens att jag vet hur man skriver nummer tre längre...
 
Låt er inte bli lyrade av denna söta ansikte. Det gömmer sig en liten djävul där inne..
 
 
   I vissa krigssituationer håller de fångarna vakna i dagar och torterar de på detta vis för tydligen blir man galen utan sömn.
Jag tror nog att många småbarnsföräldrar är konstant på gränsen o bli galna utan tillräckligt sömn och råkar man då dessutom trampa på en legobit det första man gör på morgonen så kan nog en stor  krig utbrista. En krig  som får andra världskriget o verka som en fjuttig liten spel..
 
 
Anette Bladh

Hej! Letade med ljus och lykta på Google efter bokhyllan som ser ut som ett hus och hamnade på din fina blogg! Hittade inte någon e-mail till dig så jag skriver här och undrar om du kan tänka dig att sälja bokhyllan som ser ut som ett hus?
Mvh Anette