TACK HOLLYWOOD FRUAR

   Satt i går kväll i sängen och försökte o slå lite matte i mitt lilla huvud när MANNEN låg bredvid mig o zappade runt i TV världen. Plötsligt var han på någon kanal som visade svenska Hollywood fruar. Jag har inte sett det sedan första säsongen tror jag. Då när Fru Anka var med. Hon var rolig hon.
Tog fjärrkontrollen från MANNEN o sa att nu tittar vi på det här. Efter en kvarts tittande kände jag mig plötligt mycket smartare. En riktig IQ höjande den där Svenska Hollywood fruar.
 Inte att jag nu skulle få bättre betyg på matteprovet för det, men ni vet det känns lite bättre o veta att man inte är dummast i hela världen.
 Men sergöst vart hittar de alla dessa karaktärer  till serien. För de måste väl vara påhittade karaktärer? Eller ? Ja menar de är väl ``vanliga``människor, men de måste väl spela lite också. För så blåsta människor finns väl inte på riktigt ?
   Eller är det all bootox som har gjort de till såna. Den kanske bara inte dödar nerver i ansiktet den kanske dödar deras hjärnceller också ?
 
Som sagt jag har inte kollat mycket, men den här tanten verkar ju vara helt galen..