CELLULIT GEL FÖR PUNGEN

MANNEN o jag tog en kopp kaffe efter lunchen medans barnen byggde kojor i vardagsrummet. Mitt i en konversation om snönn..
 
MANNEN: Du. Jag lånade en av dina krämer i förrgår.
JAG: Jahah. Varför då ?
MANNEN: Jag hade fått en finne på pungen.
JAG: Hahaha. Är du säker att det inte var en estländare då ?
MANNEN: Vad rolig man tror att man är då.
JAG småskrattar: Ok. Vad var det med finnen då?
MANNEN: Men skratta inte då. Det är faktiskt jätte jobbigt o få sån där finne. Det är faktiskt lätt o få de när man kör så där långt som jag har gjort den här veckan. Man blir lätt varm.
JAG: Men använd en fläkt då.
MANNEN: I byxorna eller?
JAG: Inte vet jag. Kör naken då.
MANNEN: Ja de låter ju som en bra idee.
JAG försöker vara sergös nu: Vad var det för kräm då?
MANNEN: Jag vet inte. Det var någon konstig kräm.
JAG: Jahah? Vad stog det på flaskan då?
MANNEN: Jag vet inte säkert för jag hade inte mina glasögon med men. Nåt med body eller face eller sånt.
JAG: O den var konstig ?
MANNEN: Ja först blev det kallt o sen började den svida.
JAG är nu mycket nyfiken: Vad använde du då ?
MANNEN: Jag vet inte. Men jag kan hitta den i badrummet.
Efter att ha letat i badrumsskåpet tar han fram en tub som jag inte ens visste att den fanns där. Den köpte jag säkert  9-10 år sedan och har helt glömt bort att jag har den. Jag kunde inte hålla mig från skratt när jag läste på tuben: ANTI- CELLULIT GEL...
 
Hahahah ja nu får han en rynk o cellulit fri pung i alla fall...
Måste nog ta o rensa bort alla gamla krämer o mediciner för annars hittar token på något ännu värre nästa gång. Jag tror jag har säkert någon gammal förpackning med p-piller kvar sedan sist jag använde de vilket var säkert en 7-8 år sedan. MANNEN kan ju tro att det är alvedon o äta de. Jag kan se framför mig hur detta kan sluta....Plötsligt kommer han en dag o säger att hans huvudvrk är borta, men det käns konstigt i brösten..