TIDNINGSKUNGEN

Jag har gjort gratis reklam till TIDNINGSKUNGEN  tidigare HÄR, men nu har jag egna intressen som gäller här. Jag är ju tidningstukig och det har gjort mannen vansinnig. Han hatar mina tidningshögar. Men jag vet inget bättre än att krypa ner i soffan och bläddra i olika tidningar.
 Nu är det så att alla bloggare som bloggar om tidningskungen har blivit låvad gratis prenumeration på en tidning. Kan det bli bättre ? Knappast.
 Det här kan ta lång tid o välja en tidning de har ju allt och då menar jag alla tidningar i flera olika språk....MANNEN kommer inte bli glad.


bella

jag premunerar alltid på tidningar när det kommer erbjudanden

DONKEN

inredningstidning! :D

DONKEN

håhå jaja. ska jag med ha. vill ha. bör ha. jag vill också va määä :P

Bitterfittan

ja det är det verkligen! har ni en bra fredag? (:

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja det är skönt. Har dock 3 prov nästa vecka, så det är inte lika skönt ... ;P

Nesss

najs

Neli

Ja verkligen. Michael var en sån fin människa. Speciellt när det handlade om folk som var i stort behov av hjälp som i krig, fattigdom osv.. Han var alltid där för dem (L)

aw - gotlandstöis ツ

ja de kan jag :)

Anonym

haha såklart, men det är ju debatt ju, roligt att höra hur folk tänker och tänker olika om saker, ord, meningar, betydelser.. det bloggar är till för ju;)

Anonym

om det skulle handla om "kritik" så måste det nog vara debatt om något mer personligt:)

MyzaaN - Princess Pink

haha ja fredagar är big love :D

Laila

mysigt :) Vad ska du göra i helgen då? =)

vesna.blogg.se

nice =)