VECKANS BLOGG

Eftersom jag är sjuk o därmed döende får ni roa er själva ett tag och anmäla er till veckans blogg. REGLER SAMMA SOM FÖRRA VECKAN. LÄS HÄR
Diana

Usch då, krya på dig!

Malin-mmcs

Härmed anmäler jag min blogg..=)

www.mmcs.webblogg.se



Kram!

Sofie

krya på dig :)

roos

sv: ja ellerhur.. livsfarligt och vistas på ikea, kan bli dyrt!

Felichhia

De e jag som e i headern fast när jag var liten :P

Josefine- mamma till Olivia

Du får krya på dig!

It´s you and me baby ! - Tre tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Hoppas du blir bättre snart !

Johanna

Ja, det blir ju så. Man orkar inte vara glad i bloggen när man själv känner sig som något katten släpat in... :( Men idag känner jag mig bättre....hoppas det håller i sig :)

Jojo

Se till att bli frisk nu, inte kul att vara sjuk ;)



Jag vill absolut vara med och tävla om veckans blogg! Wohoo :)

simone

Hej! Lever du? hur går det?

~Sara~

Sv: Nej jag förstår det, själv gör jag det oftast för att ha nåt att blogga om. =P Annars sminkar jag mig bara om jag ska nånstans.

Girly

Vist är den! Lyssnade jag alltid på i 20. års åldern, den väcker massor av minnen:)

K

Ja det låter som en bra plan tycker jag!!! =D

Sara

Tack för din röst! :)



Hoppas du har några roliga planer för idag?

Linda - ndaiL

ja det är de godaste som finns till frukost!

Neli

Ja, men det är bättre idag som tur är hihi :)



Va tråkigt att du är sjuk. Du får krya på dig :)

KRAM på dig ♥

Maria - livet i Milano ☆

du får krya på dig!

MATHILDA ELF

Sv; Tacktack! :)

Mia

Nej vi har sportlov om två veckor ;p

karolinajonsson

Ja eller hur, det var kul att jag hittade honom :)

Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: hihi ja visst är dom:) underbara att gosa ner fötterna i:)

josefine

Svar ; hahaha dom e så härliga! ;D

Jag är gärna med i veckans blogg ;D

Lise-Lotte

Usch, hoppas du kryar på dig snart.

Diana

Sv: testa du, det är ju skoj även om det blir fel så fel. ;)

Z A N D R A :)

sv: kan man säga ;)

Rebecca

Svar: Det får man se hur man vill. =) Vi hade jätteroligt, men samtidigt kände vi oss så nördiga, i alla fall jag gjorde det. Skulle nog inte kunnat sitta så där flera timmar och nätter framför datorn ofta. ;)



/Beccy

Carolina [fotograf]

Jag med ;) Dejtar den för femte gången nu haha.

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; tack så mycket!

J V H

Jag vill vara mded i veckans blogg!

emma

Hoppas jag med. Men det sägs ju att ju mer det snöar på vintern så längre sommar blir det så man får hoppas på att det stämmer :)

Roshanna

Vi vill vara med:)



sv: Haha inte mitt hår:O men Elsas blev okej:)

Annika

SJÄLVKLART ÄR VI MED!

Renee

Jag vill vara med!

Hoppas att du får en bra dag trots att du inte är helt kry.

sara

Glömde ju skriva att JAG ÄR MED!