16:E NOVEMBER

Morgon till er. Vad ska vi hitta på i dag då ? Diska lite kanske ? På tal om ung o bortskämd så vet ja vad man ska lägga i diskmaskinen i alla fall  för mannen verkar inte veta. Ibland lägger han dit både schampoo, flingpaket och bröd. Men vad ska man förvänta från en man som inte vet hur en tvättmaskin ser ut. Ja, jag vet jag har skämt bort min ``UNGA SON``.... Undrar om jag kan skicka honom till denna tv program ???? Men det är kanske ingen i dee för risken finns att de skulle skicka hem honom redan i första programm...

Gun

Hahaha, neej det är nog lönlöst. ;D

Cecilia tipsar

haha det är ju inte lätt det där! mina kusiner hällde vanligt diskmedel i diskmaskinen när deras föräldrar hade flyttat hemifrån (ja jag vet, låter konstigt, lång historia:) ) men iaf så blev det ett jäkla skumbad i deras kök hehe