GJORDE SÖNDER NAZZI BULLE

Jag malar våran kaffe med MAGIC BULLET. Carmen Ly gav en sådan till mannen i julklapp förra året. Hon hade såld jultidningar o valt en sådan i present. Hur som helst gjorde jag sönder den i går. Jag följde ju inte Jannes råd och ponkade o slog den i stället. När mannen kom hem sa jag att jag hade gjort sönder hans magic bullet. Då dansade Jessica runt honom o sjöng: MAMMA GJORDE SÖNDER NAZZI BULLE, MAMMA GJORDE SÖNDER NAZZI BULLE......

Mannen var ju inte förvånad för jag har en bra relation med alla el grejer, de går nämligen sönder så snart jag rör de. Undrar varför ? Hur som helst tog han fram sin verktygslåda och efter bara några minuter hade han fixat den och jag fick min livselixir.
Man skulle nästan tro att han är manlig om man inte skulle titta på  hans verktygslåda i höger sida av bilden. Men vi lossas att vi inte ser något. Eller hur ?

Thakock

Hahah tjusig! ;D Känns ju riktigt manligt

=p

Ellis

En riktig man bär rosa!