ITALIENSK PORSLIN OCH FINA PAPPER

Så här  har vi lite mera fynd från BROARNE

TEKOPPAR från RICE, ska vara italiensk handmålad porslin enligt info. Jätte fina i alla fall, 90 kronor styck



TEKANNAN från RICE är från samma serie, men den ``köpte``jag för mitt presentkort på Jakobssons möbler ett tag sedan.



 Mindre KANNOR från samma serie, 120 kr styck



Världens minsta gratängsform. Blev total felköp. Trodde den var så klart större, men vad ska man göra om man inte läste beskrivningen. Kostade 35 kronor.



Fina PAPPER från BUNGALOW. Samma stil som de jag tapetserade skåpdörrana med. 135 kronor



Så där har jag visat hela paketinnehållet. Mycket fint blev det.
__________________________________

Ska du bli ny kund på BROARNE våre det så roligt om du hade lämnat mitt emajl([email protected]) som rek. på beställningen så belönar de mig med 50 kr presentkort vilket betyder ju så klart att jag kan köpa ännu mera saker. JeY..

Diana

Fint! Jag får hyra in dig att fynda till mig. ;)

Diana

Sv: Till hösten har vi varit tillsammans i elva år. Vi förlovade oss redan efter tre månader när jag precis fyllt 19. :)

Thakock

Snyggt! =)