MAN SKA AKTA SIG FÖR VAD MAN ÖNSKAR...

Någon av er  tog sin uppdrag o skjuta mig lite väl sergöst för jag har varit död de sista dagarna. Det var Helsingborg resan som tog dö på mig så jag har bara legat o stönat i stort sett de 2 sista dagarna. Jag har inte ens öppnat bloggen. Men det är skönt o bli saknad. Mannen läste kommentarer högt till mig i går och skrattade. Han sa att jag borde inte klaga för Tarja hade ju det ännu värre. Hon stackaren fick lyssna bara på ett enda låt i timmar.  Jag fick ju i alla fall lite varjation. Ja, jag låvar o inte klaga mera då...
 Jag vet att ni är nyfikna på vad vi gjorde i Helsingborg, men det får ni vara ett litet tag till för jag hinner inte skriva mera just nu. Vår lossas son är här och vi ska umgås så egentligen borde jag inte ens sitta här o skriva just nu...
 Måste bara berätta att i går hände en hemsk sak och vi var nära på o mista vår älskade Jessica. Gud vad förbannad jag är på mig själv . I bland ska man stå på sig som förälder och inte låta sina barn o övertala en. Nu gick det ju bra i slutänden, men hade det gått någon minut till hade hon ätit glass med änglar nu....

EN LITEN BILD FRÅN VÅR ROADTRIP

Thakock

Oj oj, det har hänt mkt hos dej ju!



Hoppas det inte var allt för allvarligt med Jessica!

Linda

Vilken tur att du överlevde resan :)



Och att Jessica också gjorde det...