RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG

DAGS O  RÖSTA PÅ DE SOM VILLE VARA MED. DET BLEV INTE SÅ MÅNGA FÖR DET GICK JU INTE O LÄMNA KOMMENTAR ONSDAGS.
EN GÅNG PER IP ADRESS.. NI KAN ÄVER RÖSTA PÅ ER SJÄLVA.
NI HAR TILLS SÖNDAG KLOCKAN 18.00 PÅ ER.
LYCKA TILL !
(jag ändrade tillbaka till gamla regler för de är bäst tycker jag. man kan inte göra alla glada. så det är 1 gång per ip adress. Det är bara jag som ser ip adresser. Det är ingen fusk här för jag känner ingen som är med i tänlingen.Ingen som har hunnit o rösta ännu så det är ingen skada gjort. Hoppas ni förstår.)
NR.1



NR.2



NR.3



NR.4



NR.5



NR.6 (fick inte med hennes header)
http://emmahoff.blogg.se/




Håppas jag fick med alla nu. Saknas någon eller vill någon komma med nu är det OK. Säg bara till.
Angelica - fyrbarnsmamman

okej, men rösta hur många gånger som helst känns ju ngt drygt. Går det inte att säga att minst en gång per dag och ip adress i alla fall. Annars kan man ju rent bara sitta och rösta över 500 gånger på sig själv!?



Känns något drygt då och oseriöst.

Angelica - fyrbarnsmamman

ja helt klart bäst med en gång per ip adress per tävlingsomgång.



Om då inte folk ids läsa reglerna och ska vara så barnsliga att de gnäller då de fuskar så är det ju deras sak. Men ingen seriös ids ju vara med i tävlingar där man kan rösta hur många gånger som helst.

Lairama

Jag röstar på blogg nummer 2.

emma

oj, hehe okej. då måste du vara tokig i godis nu då?

Angelica - fyrbarnsmamman

okej. Kanon då ska jag sriva in i min blogg oxå att det är de reglerna som gäller nu. Så mina röstare vet vad som gäller :)

attis

Jag röstar på nr 2.

teSz

Nr 2 :)

jennifer

Röstar såklart på mig själv nr 5

Mia

Röstar på nummer 2 :-)

thakock

3!

Emelie

Jag röstar på numero 5!



:D Lätt den som mest förtjänar att vinna!

Malin-Hockeyfruga

röstar på nr 5 :)

Caroline Andersson

5

Rebecca

nr 5 :)

Hanna

Röstar på nummer 5

freddie

nr 5

linda

Jag röstar helt klart på nr 2 =D

Amanda Nyhlen

Jag röstar på blogg nr 1 <3

carro

jag röstar på nr 6 :)

carro

jag röstar på nr 6 :)

Melina

jag rösta på nr 1! :)

ida & rosa

vi röstar på nummer ett :D

tuvi tuvi den busiga

blogg nr 5 :)

Viktor

Nr 2 :P

ida och rosa

lägg märke till att ida och rosa är två personer och röstar på blogg nr1 alltså två röster på blogg nr ett inte en =)

Emma

Eftersom man får rösta på sig själv så röstar jag självklart på mig själv, blogg nummer sex.

Ida

2

jennie

Jag röstar på blogg nummer 2

Jasmine

Nr. 6 :)

Alma

RÖSTAR PÅ Nr 2!!

Linda

nr 2 :)

Penny

nr 2 såklart =)

marie

röstar på blogg nr 2!

Millahღ

1an

veronica

nr 2 :)

Liijnni

nr 5 :)

k'

Nr 1 (: <3

marie

blogg nr 2 röstar jag på.

Henke

jag röstar på nr. 2

angelica

röstar på nr 5 :)<3

~MoonLight Malo~

Jag röstar på nr 2. :)

Anna Erikssohn

Jag röstar på Angelica och nummer två!!!!! Lycka till Anna

Malin

2 !

Amanda

blogg nr 2 :)

MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Blogg nummer 2 :)

Angelica - fyrbarnsmamman

röstar på mig själv jag med ^^



dvs nr 2

Metalnallen

Jag röstar på nummer 2!

MissyElliot

Jag ger nummer 2, Angelica min röst...

:-)

Ztefan

Nr 2 såklart :)

Caroline

Nummer två :)

Mindy

Min röst går till nr 2 :)

Jimmy

Numbero 2

ÄNA

Min röst går till nummer två! :)

E M E L I E [FOTOBLOGG]

Nr 2 :)

Stephanie

Nr 2

Boman

Nummer 2 lägger jag min röst på

Mötley Annika

jag röstar på nr 2 !

nea

jag röstar på nr2

Johanna - MyShoebox.se

Jag röstar på nummer 2, Angelica :)

Sandra

Nummer 2 :)

Natalie

Jag röstar på nummer 2 :)

DINA

röstar på nr 2 :)