TÄVLA: VINN FRIIS & COMPANY HALSBAND

Jag har ju låvat en tävling och nu ska vi fixa en.
Här kan du vinna en silverfärgad eller en guldfärgad FRIIS & COMPANY halsband.

Så klart våre det trevligt om ni skulle länka o skriva att ni är med i tävlingen, men det är ingen tvång. Alla har lika chanser bloggare o ickebloggare. Det är mina gulliga barn som kommer o lotta ut en vinnare på söndag.
Skriv bara ditt namn och att du vill vara med i tävlingen i kommentarerna här under. Glöm inte o skriva vilken halsband du vill ha.

1 HALSBAND PER VINNARE. Det blir alltså två vinnare. En som vinner guldfärgade och en som vinner silverfärgade halsbandet.

Något som är oklart ?
Då kör vi igång......


TEXT PÅ KRONAN ÄR: GIRLS LOVE FRIIS & COMPANY





vesna.blogg.se

av saw blir ja inte alls rädd, men andra filmer blir ja lite rädd men ja tycker om de... känslan =)

ellinor

Jag vill vara med i tävnligen och vinna friis guldhalsbandet! :D / ellinor

attis

Vad skoj med dtävling. Ska fixa det senare idag. Det är en ny namninsamling jag startat. Det med en namnlista man skriver på. Så skriv gärna på.

Kramen

vesna.blogg.se

Ja vill va me =) gärna i silver :D

vesna.blogg.se

Ja vill va me =) gärna i silver :D

thakock

Thakock, jag är gärna med! silver då!

simone

jag är gärna med och tävlar om de fina halsbandet i guld! :)

ampelos

jaa:D

tvillingmamman

först vill jagsäga att jag är gladatt jag hittade denna härliga blogg!

och sen var det ju ett + att jag såg att du hade en tävling igång också



självklart vill jag delta! Vilket halsband spelar ingen roll, båda var lika snygga!

men måste jag väölja så säger jag väl silver ;)

Millah

SNYGGT:)

Jag är absolut med jag skulle vilja vinna det silvriga :):)

Kramar

attis

Hej igen . Glömde säga att jag länkat nu till din tävling.

http://attisblogg.blogg.se/2009/october/jag-ar-med-och-tavlar.html

Kram,kram

monia

jag skulle jättegärna vilja vinna :) Helst silver, men guld går lika bra :)

therese

ja är gärna med tävlar :) guld



ps lycka till alal som tävlar

Snejky

Gomorron..

Men visst, de vore kul att delta i denna tävling..

Om jag skulle ha äran att vinna, så e jag svag för silver..

Önskar en fin dag

Kramen

evamar - tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar om dte silvriga.



PS. Har länkat åxå:



http://evamar.blogg.se/2009/october/halsband-1-november-1.html

Selma

Hejhej! =)



Jag vill jätte gärna vara med och tävla =)

Halsbanden var helt underbara! Jag blev genast helt kär i dem, speciellt dt silvriga =3



Jag skulle bli helt överlycklig om jag vann!



Jag har tyvärr ingen blogg så jag kan inte länka, men jag hoppas det går bra ändå!



Nu får man bara hoppas på lite tur, håller tummarna!



Kraam



jennifer

jag vill gärna vara med vore trevligt att vinna ett halsband i silver :)

Cilla

Vilka läckra halsband!! Jag är gärna med i tävlingen..:)

Cilla

Oh, jag skulle ju skriva guld eller silver också..men..jag gillade båda.. Brukar alltid köra på silver så jag kanske skulle försöka satsa på guld för en gångs skull?

Emma

Så sjukt fina, jag är med! det guldiga var väldigt fint :)

Monika G

Från ett underbart kaos till ett annat. Jag och mina döttrar vill gärna tävla. Vinner vi så är silver vår favorit.



vh

Mamma Monika

Lilitzi

Jag är jättegärna med och tävlar om det guldiga halsbandet;)

Annas tävlingsblogg

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-friiscompany-halsband.html

Carita

Jag vill gärna vara med :) Vill gärna vinna det i silver!

Angelica

Jag är jättegärna med och tävlar.

Länken hittar du här: http://angelica.blogg.se/tavlingsblogg/2009/october/friiscompany-halsband.html

Amanda

Vilken underbar tävling du har! Jag vill absolut vara med. Tycker båda halsbanden var riktigt fina men måste jag välja så vill jag nog helst vinna det i silver.



har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/october/tavling-halsband-2.html



Hoppas på tur! ♥

Niki

Nu är jag med och tävlar!



http://whatevergirl.blogg.se/2009/october/ar-med-i-tavling.html#comment



Jag vill helst ha det guldiga halsbandet :) Länken ovan är till inlägget i min blogg :)

Sandra [2barnsmamma]

Gud så fint, provar att försöka vinna ett.

Skulle vara roligt att ha ett helt halsband, då man äger en del halsband som mina barn älskar att ha i sönder, hehe!



Vinner jag kommer jag att välja det i guld :)

Jennifer på Fashioncut

Jag är med och tävlar! Skulle vilja vinna det silvriga :)



Ni når mig på [email protected]

Gabbies

Jag är jättegärna med o tävlar om dessa fina halsband. Har jag turen att vinna vill jag ha det i silver =).



Hoppas på tur!



Ha en bra helg!

Jenny

Jag är med =)

Tycker båda halsbanden var riktigt snygga, så om jag skulle vinna spelar det ingen roll vilken färg det blir =).



Trevlig helg!

martina

hej hej!

jättefina halsband. det spelar ingen roll vilken "färg" det blir om jag vinner. :)

Michelle

Åh, perfekt jag älskar friis & co!

Såklart jag är med att tävla om ett av dom!

Har aldrig vunnit förr men varför inte prova iaf?

Skulle gärna ha ett guldigt halsband, men det spelar igentligen ingen roll skulle bi lika glad vilket som!!

:D:D

Mail; [email protected]

Sandra

Härlig tävling! Det silvriga var verkligen i min smak :)

Trevlig helg!

alexandraa

jättekul med en tävling där det är rättvist för alla,! har ingen blogg, så hoppas verkligen så att jag vinner! det silvriga va grymt snyggt!

Jessica

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna halsbandet i silver! =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-friis-company-halsband.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

Lillan

jag är gärna med i utlottningen. skulle vilja vinna det silverfärgade!

Emma

Jag är med! :)

Emma

Jag testar lyckan! Skulle sitta fint med silversmycket, om det turas!:)

Rebecca

jag är med och vill vinna det silvriga halsbandet :D

kram!

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar och vill gärna vinna det i silver.

Rora

Härligt när barnen hjälper till :)



Jag skulle vilja vinna det silvriga :)

Rebecka

Är såklart jättegärna med och jag skulle vilja ha hälst halsbandet i guld men det spelar absolut ingen roll för båda var lika fina!!



Nu hoppas jag att jag har all tur med mig, ha en fin kväll:)

Josefine

hej hopp, en glad "guld-flicka" här :D :D jag som älskar friis & company - väskor såsom smycken :) skulle så gärna vilja se det guldiga halsbandet hänga på mitt smyckesträd! :) hihi, håller tummarna! puss / josefine

Emelie

Jag är med !

Här hittar du mitt inlägg :

http://egoistiskbrunett.blogg.se/2009/october/friis-company-halsband.html#comment



Kram :)

Tova

Åh, jag skulle oerhört gärna vilja vinna halsbandet i silver :)

Skulle sitta så fint med lite glamour i höstrusket!

kramar

Linda

Vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha halsbandet guld. Har länkat i min blogg



http://familjengranberg.blogg.se



Hoppas på tur:)

Linda

millasv

Jag är gärna med!

Jag hoppas på att vinna det fina silvriga..



Mvh

millasv

Malin

Hej! Vill självklart vara med även jag! Vilken rolig tävling! Har jag turen med mig vill jag vinna det i guld! Underbart fint! (Det i silver också förstås!)

Håller tummarna! Ha det bra så länge!

KRAM Malin

Mattias

Vill självklart vara med! Tjejen skulle älska det silvriga halsbandet, blir en underbar julklapp! ha det gott!

Mattias

Sallyomuffy

Hej,

så underbar tävling ni har ordnat, jag är mer än gärna med!

Om jag vann skulle jag vilja ha den silvriga halsbandet.

Ha en bra dag.

Kram från Sallyomuffy

sandra

fy vad snyggt! Har blivit kär i halsbanden!



länkat:

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=31161256



kram från sandra .♥♥



johanna-sofia

är gärna med och tävlar!

skulle vilja vinna halsbandet i guld.

kram johanna-sofia

Elin J

Jag vill vara med och vinna det silvriga halsbandet, som är lika snygg som din blogg.

Malin

Jag är med :) Skulle helst vinna de i silver :)

Emma

Hej jag vill jättegärna vara med, har länkat i min tävlingsblogg;

http://emtavlar.blogg.se/2009/november/tavling-halsband.html#comment



Håller tummarna, skulle vilja ha det i silver:)

Julia:)

Jag är gärna med och tävlar, om det silvriga =) puss

therese

hej när avslutas tävling ?