DOLLAR STORE FYND

   I fredas var vi på Dollar Store öppningen i Hallsberg som ni säkert vet och där blev det inte bara drakar  och veckoplanerare inhandlade. Det blev ju så klart massa annat också. Konstigt våre det ju annars. Det är ju trots allt mig vi talar om. 
Men jag försökte handla massa nödvändigt också. Som tvättmedel, toapapper mm
 
 
Och schampoo, balsam, nagellack mm
 
 
De hade även massa billigt till kaninerna..
 
 
Och lite människomat  o dryck också. Samt rökspån.
 
 
  Och en liten våg för 30 kr blev det också.
Behövde en ny för min gamla har gott sönder och när jag säljer på Tradera i bland så måste jag väga sakerna för att veta vad frakten blir.
 
 
Men alla de här sakerna behövde jag definitinvt inte, men köpte ändå. 
3 rullar bakplåtspapper 10 kr ihop
Allt annat kostade 10 kronor styck/ förpackning.
 
 
 
 
Har ni varit på Dollar Store ? Vad brukar ni handla där ?
 
 
 
 
 
 
 
dollar store - loppisynd, rea, loppis, fynd, blogg, - shabby chic